Två halv-galna vänners liv!

Alla inlägg under januari 2011

Av Freddy och Key AK - 9 januari 2011 00:58

Hejsan hoppsan:D

Nu är det Freddy som skriver, dom flesta som läser är troligtvis kompisar men för er som inte vet så jättemkt om mig ska jag skriva lite om mej <3

Jag kallas Freddy fast jag heter igentligen Fredrika...

Tro det eller ej så är jag 100% tjej!

Jag är typ en halv-flummig tjej men kan bli hel, fast beror helt vem jag är med.

ÄÄÄlskar similisar, -.- , o.o , x) , :) typ alla som finns älskar jag :P

Jag och Key träffades i 3:an ochnärhon böjade i min klass, och tja sen var det vi :D Best friends forever!

Den här bloggen kommer inte bara handla om oss när vi är tsm utan oss båda vad vi gör, på den sättet kommer den vara uppdaterad typ hela tiden<3

Men jag kommer skriva mer änd Key för jag har tillgång till dator typ hela tiden och inte riktig hon ;)


HUGS FREDDY

   


Av Freddy och Key AK - 8 januari 2011 19:20

Det första ni kanske tänker är "Vad är det för fett mobbat namn på bloggen?".

Jo, det är fatist så att vi kämpade i 2 timmar att komma på ett namn -.-

Och vi hittade på dom bästa, problemet var att folk redan hade kommit på dom där braia namnen...

Men så till sist kom jag (Freddy the girl) på att den kunde heta Redbird som mitt favo märke ;)

Skriver lite mer om oss sen men hoppas ni gillar vår ägiga blogg XD

// VI

Bilder kommer snart ;) Och en desingn man kan inte leva med den där fula gröna :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards