Två halv-galna vänners liv!

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Freddy och Key AK - 21 januari 2011 21:05

                      


Överlevde ni?

Av Freddy och Key AK - 21 januari 2011 14:53

Tjenamors, va roligt att just du är här! :D

Som kanske en del av er underbara vet är att jag är i Riga!

Jag har fett niice asså! Bor på ett väldigt nytt "lyx" hotell som är jättefint ;)

Det bästa, ligger mitt i allt 8)

Men vi ska bara stanna tills imorrn, kommer sakna fett nica riga :'(

Men, iallefall sitter i koridoren nu för Wi-fi et funkar inte i vårt rum, föck...

Vi kom til Riga med båten imorse, och det vi möttes av var ödelagda industrier, hus, båtar och kyrkor.

Men det blev mkt bättre inne i stan. Ni som kanske oxå har en pappa som prator på om historia hela tiden vet kanske att Lettland tillhörde Ryssland för 20 år sen, och att det gick jättedåligt för dom under den ekonomiska krisen.

Så Lettland är ett ganska fattigt land.

Så om man går på t.ex går på donken här så blir det inte mycket alls!

Idag när vi skulle åka upp i deras kyrkas torn, så var det massor av personer som sålde saker i stånd och alla ville att man skulle köpa.

Men det var ett stånd som jag tänkte på hela tiden.

Det var en väldigt gammal tant som såg ut att frysa jättemycket, som sålde så fina sockor och vantar.

Hon hade så fina sockor med katter på som jag bara måste ha!

Men jag ska kanske få dom imorrn :D

Kommer lite bilder sen men kan inte gå ut från koridoren än men kanske lägger jag in några bilder till det här inlägget sen :D

Det var väl allt från mig <3


HUGS FREDDY <3

Av Freddy och Key AK - 21 januari 2011 10:20

Idag och igår har jag varit sjuk...:(

Det är så trist. Man har lixom inget att göra. Man bara sitter och tittar på TV, dator eller bara sitter och kollar ut genom ett fönster.

Men det är inte det värsta! Det värsta är att ingenting händer. Man väntar på att något ska hända. Och det får man göra i minst en halv timme, eller så tröttnar man(som jag).

De flästa vet väl hur det är?!

Alla som jag känner vet hur det är. Kommentera!!


H U G S  K E Y :)

Key
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards