Två halv-galna vänners liv!

Alla inlägg under januari 2011

Av Freddy och Key AK - 28 januari 2011 23:44

      Hej vi sitter här och kollar på film jag o Key ^^

Vi pallade inte stan så vi pysslade i stället...

Kommer bilder sen            <3

Nu ska vi kolla på Karate kid :P

Innan såg vi John Tucker must die XD


HUGS FREDDY O KEY <3

 

  

Av Freddy och Key AK - 28 januari 2011 06:33

Idag ska jag vara med min älskade Key <3

HUGS FREDDY ^^

    

När jag inte kunde sova hos Key en gång så fotade jag allt jag såg ^^

Sen vackna Key  :D 

Av Freddy och Key AK - 27 januari 2011 17:53

Hej!

Sitter och städar mitt rum så jag kan plugga så jag kan pyssla så att jag tillslut kan kolla på tv :*

 

Okej, här kommmer helgens schema :

 

Fredag:

Plugga på bra i skolan :)

Åka in med Key till stan <3

Ha ett fett niice sleep over med Key^^

 

Lördag:

Sova till 11...

Rita en skiss över hur jag vill möblera i mitt rum ;)

Möblera om :P

PLUGGA!

 

Söndag:

Plugga inför provet på onsdag...

Plugga....

Plugga....

 

Solsidan   

 

Med andra ord kommer det bli dålig uppdatering för mig tills på Onsdag, men jag kanske kan få Key att börja blogga mer???

 

  

Av Freddy och Key AK - 26 januari 2011 06:48

Hehe...

Haha...

Hihi...

Okej det jag ville säga var att jag tänker börja på gitarr med Key :)

Fast jag har inte pratat med henne om det ^^

Jag låg typ i soffan och hade inget att göra, så hoppade jag typ upp och sa det högt för mig själv XD

Idag ska vi göra frukost i skolan eller något annat skit.

OCH JAG MÅSTE TILL IKEA!

Desperat behov av en tavelram(som jag kan göra ett jättefint korlarsch(?) med)

och en hylla(För mina gosedjur, eller kanske något annat...).

Jag har en sån där tråkig rislampa från IKEA som jag tänkte jag kunde pyssla till lite ;)

Idéer?

Komentera gärna :P


HUGS FREDDY   När jag o Key bakade XD   Scones(?) :z

Oj, hur hamnade den här?  

Av Freddy och Key AK - 22 januari 2011 18:03

Nu sitter jag på nån bar i fören av båten och typ håller på med datorn ;)

Gungar jättemkt!!!! Men tur att jag tog det där läskiga sjö-sjuk pillret!

Båten bara äger <3

Men det bästa med vår hytt är att vi har en TV!

Med typ 10 kanaler, sen finns det en kanal som man själv kan vara med i om man går till en annan bar ;)

Blir inga bilder nu för Wi Fi et är super, duper mega segt.

Det är några norrmän som har massor av datorer med sig -.-

Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kankse träffa Key? ^^

FÖRESTEN HÅLDE PÅ ATT GLÖMMA! När vi kom till ståndet (med sockorna) och frågade om dom fanns kvar med teckenspråk typ.

Hon sa ungefär "To minuten" och gjorde några tecken i handen och vi fattade noll o.o Me hon menade visst att dom hade blivit köpta ör två minuter sen.

Blev jätteledsen :`(

Men så gick vi till nästa stånd och där hittade jag ett par jättesnygga höga sockor som jag bara var tvungen att köpa.

Den nya Freddy är typ att alltid ha på sig något stickat ;) Och helst handstickat :P

Bloggen bombas nog imorrn igen när vi är hemma och vi har snabbt internet igen *Pust*...

Och så kanske skriver jag nått litet inlägg lite senare om jag får för trist :D


Men ha det bäst då ^^


HUGS FREDDY <3

 

 

Av Freddy och Key AK - 22 januari 2011 08:56

Jaaa!

Det snöar för fult här i Riga <3 Stora fina flingor!!

Men, men nu sitter jag på hotellrummet faktist inte i koridoren.

Pappa är ute och fotar alla vackra hus och övergivna till 28 dagar typ...(BEROENDE)

Axel o jag ska strax ner och äta frukost och vi hoppas att den är godare än på silja "sugig" Festival ^^

Kan inte skriva mer för tillfället med se you later <3


HUGS FREDDY :D

 

Av Freddy och Key AK - 21 januari 2011 21:05

                      


Överlevde ni?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards