Två halv-galna vänners liv!

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Vi e dumma

Av Freddy och Key AK - 1 mars 2011 07:43

Men nu lovar jag att det ska bli ändring på! Inte för att vi har så många läsare om dan men endå :P

Nu är det sportlov, Key är i hundfjället (hon är dummast...) och jag är sönder dissad här i Sthlm när alla är borta :(

Men idag ska jag vara med en kompis som heter Nora :D Hon kommer till mig runt 10:30 .

Jag måste bara berätta! Igår hade jag så tråkigt att först gick jag ner på isen + att där så ramlade jag -.- (och jag dog typ).

Sen åkte jag in till stan ensam för att shoppa, något som aldrig hänt tidigare.

Men jag hittade ganska så myket visar kanske senare :P

Men det bästa jag hittade var någ endå ett monki-linne för 20 spän :O

Fast kjolen(!!!) som jag hade tänkt att köpa fanns inte :'(

Måste bara berätta om en fin fin kofta som jag hittade på gina, den var grön!

Hehe... Nu har jag inget mer att berätta tror jag x)

//Freddy :P


      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freddy och Key AK - 11 februari 2011 16:29

Hejsan hoppsan alla som (kanske) är insnöade :) Idag var jag sjuk men är inte säker på att jag skulle till skolan idag endå. Det var kaos överallt men jag kanske skulle kunnat komma dit med tuben <3 Var på scouterna igår vilket var jätteroli...

Av Freddy och Key AK - 10 februari 2011 13:04


Kommer jag nånsin få denna underbara tröja? Visst är den snygg :O (Den finns inte längre på hemsidan som jag hittade den på :'( och jag som älskar den..) Men dom har en del andra snygga kläder oxå 8D kolla in den HÄR Kolla hennes blogg oxå, l...

Av Freddy och Key AK - 4 februari 2011 22:58

Ha bloggat men jag gjorde det inte... Men nu gör jag det :) Idag var jag o skolan på tekniska, vilket var ganska så roligt :D Fast dom hade tagit bort det roliga (?). På morgonen åkte jag och min kompis Wilma runt i stan och flummade XD Ikv...

Av Freddy och Key AK - 28 januari 2011 23:44

      Hej vi sitter här och kollar på film jag o Key ^^ Vi pallade inte stan så vi pysslade i stället... Kommer bilder sen            <3 Nu ska vi kolla på Karate kid :P Innan såg vi John Tucker must die XD   HUGS FREDDY O KEY <3 ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards